BLOG

Te már készülsz a restartra?

A helyzet továbbra sem jó, de már vannak bíztató jelek. Lassan újra indulnak bizonyos gazdasági ágazatok, amelyek hatással lesznek a többiek beindítására is. Így hát ideje felkészülten várnod az újraindítást. Mikor cselekedj? Megkezdték újbóli működésüket az autógyárak. Ez már egy nagyon bíztató jel arra, hogy az élet, ha még csak nagyon óvatosan is, de [...]

A Te ügyfeleidre mennyire van hatással a mostani helyzet?

A mostani helyzet nem kedvez a nyugalomnak. Sajnos a naponta érkező rossz hírek mindenkit elbizonytalanítanak. De nem szabad, hogy Te is utat engedj a pániknak! Tehetsz érte, hogy ügyfeleid visszanyerjék a nyugalmukat!Mert mi is az a zűrzavar?A zűrzavar definíciója, hogy véletlenszerű, összevissza mozgás van. Minden rendszertelenül mozog.A zűrzavar a totális káosz, amikor minden megkérdőjeleződik, ami [...]

Mennyire hat Rád mint értékesítőre, a mostani helyzet?

A mostani helyzet nem ugyan olyan szinten és módon hat az értékesítőkre. Jelentősen nagy azoknak az értékesítési területeknek a száma, ahol negatív a hatása is van a kialakult helyzetnek. Fogalmazhatnék úgy is, hogy elvétve találunk  olyan területet, ahol pozitív hatást gyakorolnak a jelenlegi korlátozások és a megváltozott helyzet. Ezek száraz tények, ahogyan az is, hogy [...]

Értékesítőként így tudod kezelni a jelenlegi helyzetet

Új élethelyzetbe kerültünk egyik napról a másikra. Ilyen még soha nem volt és csak remélni tudjuk, hogy hamar véget fog érni. Egy biztos, valami megváltozott és nincs kivétel, mindenkit érint. Hogy kezeld az új helyzetet? Értékesítőként át kell állnod az online térben történő kommunikációra. Ráadásul, fel kell készülnöd rá, hogy az ügyfeleid hangulata, lelki állapota, [...]

Vezetőként így tudod fenntartani az értékesítési mennyiségeteket

Vezetőként most nagyon fontos dolgod van. Egyrészt tartanod kell a lelket az értékesítőidben, másrészt tenned kell azért, hogy ne kerüljön veszélybe a megélhetésetek és az ügyfeleitek megélhetése. Ezért összeszedtem, hogy vezetőként, miként tudod ezeket a célokat elérni és támogatni a csapatodat.Mérd fel a helyzetetElőször is mérd fel a kialakult helyzetet. Melyik ügyfeleidet viseli meg a [...]

Neked hány üzleted van függőben?

Gondolj vissza a hetedre. Mennyi üzletet sikerült lezárnod? És mennyi van, ahol úgy tűnik, sikerrel jártál, de még nem tudtad megtenni az utolsó lépést, azaz még nem történt meg az eladás. Mi lehet ennek az oka? Hol kezdődik a jó lezárás? A jó lezárás a felkészüléssel kezdődik. Tudnod kell, hogy miben vagy jó, miben [...]

Vesztettél már el jó értékesítőt a kiégése miatt?

Gondolom igen. Sajnos ez egy általános jelenség. De vajon mi vezet el odáig, hogy egy sikeres értékesítő, aki imádja a terméket, és akit imádnak az ügyfelek, egy idő után úgy dönt, elég volt. Nagyon fontos kérdés ez, hiszen csak akkor tudod segíteni és megtartani, ha időben észreveszed a jeleket és tudod, mit kell tenned. Ebben [...]

Így tudod megelőzni a szerződésbontásokat

Milyen érzés az, amikor megdolgozol valamiért és mégis elveszik tőled a jól megérdemelt jutalékodat? Előfordult már veled? Ugye milyen szörnyű, amikor ott van a zsebedben, fejben már el is költötted, megvan a helye és visszaírják egy felbontott szerződés miatt? Nem kell passzívan figyelned, ahogy visszaírják a jutalékod! Mint mindennek, a jutalék visszaírás elkerülésének is megvannak [...]

Megfelelő pozicionálás az értékesítésben, avagy, hogyan fognak szakértőként tekinteni Rád?

Te milyennek látod Magad, mint értékesítő? És milyennek szeretnéd, hogy lássanak az ügyfél jelöltjeid? Vajon mások olyannak látnak, amilyennek szeretnéd? Az első benyomás elképesztően fontos. A nevében is benne van, nincs második esély. Ezért kell pontosan kidolgoznod, mikor, kiben, milyen képet akarsz kialakítani Magadról. Rohan az idő Arra ne számíts, hogy az ügyfeled majd magától [...]

Így tudod segíteni és kontrollálni az értékesítőid munkáját

Értékesítési vezetőként, hogyan tudod eldönteni, hogy az értékesítőd tényleg eleget, és jól dolgozik, vagy csak eladja magát Neked? Melyek azok a kérdések, amelyeket fel kell tenned, hogy valóban reálisan lásd a tevékenységét? Biztos vagyok benne, hogy nem kevés időt áldozol az értékesítőidre, hogy eredményesebbek legyenek és ellenőrizd a munkájukat. Valószínű, hogy már most is megvan a saját [...]